تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

دانلود رایگان مقالات ، در همه رشته ها و علاوه بر آن فایل ها و پروژه های آماده ، پایان نامه ها


دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

آمار بازدید سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 23
  • بازدید دیروز : 44
  • بازدید کل : 896178

دانلود پاورپوینت بتن اسفنجی


دانلود پاورپوینت بتن اسفنجی

بتن اسفنجی یک مخلوط سنگدانه درشت.سیمان.آب وماسه به میزان اندک(وگاهی اوقات بدون ماسه).در ساختار این بتن۱۵-۲۵%(از لحاظ حجم )فضای خالی وجود دارد و این امر موجب عبور آب از داخل این بتن می شود.

در بتن اسفنجی از آب نسبت به دیگر انواع بتن کمتر استفاده می شود و این مسئله باعث شده تا پس از ساختن مخلوط بتن،آب آن به سرعت تبخیر شده و مخلوط در مدت یک ساعت کاملا از آب تخلیه خواهد شد.

در بتن اسفنجی منافذ هوا درون خمیر سیمان ایجاد میگردد دو نوع اصلی بتن اسفنجی

عبارتند از :

۲– بتن گازی ۲-بتن کفی

در تولید بتن گازی منافذ عمدتا از طریق واکنش های شیمیایی، ایجادگردیده و فرآیند عمل آوری توسط سیستم اتوکلاو صورت میگیرد و در بتن کفی با ادغام حبابهای هوای از پیش آماده شده (کف) در خمیر سیمان یا ملات، آب و ماسه ریز

ایجاد گردیده و عمل آوری آن بصورت معمولی و غیر اتوکلاو انجام می گردد.

۱– بتن گازی (Atuoclaved Aerated Conceret)

بتن هوادار اتو کلاو شده (AAC) یا بتن گازی یکی از انواع خاص بتن سبک متخلخل می باشد این نوع بتن به علت وزن کم وخواص عایق حرارتی خود، باعث کاهش وزن ساختمان و صرفه جویی در مصرف انرژی می گردد و بدین لحاظ کاربرد آن در سطح جهان در حال گسترش می باشد .محصولی که امروز بنام AAC نامگذاری گردیده طی ۷۰ سال اخیر در سطح جهان خصوصا سوئد تولیده شده است.

این محصول شامل دو فرآیند اصلی ایجاد حباب هوا در دوغاب مخلوط سیمان آهک، و پودر سیلیس وعمل آوری بتن حاصل در سیستم اتوکلاو می باشد .

از خواص عمده بتن گازی وزن مخصوص کم، مقاومت مناسب، عایق بندی حرارتی و مقاومت در برابر آتش قابل ذکر است.با توجه به خصوصیات ذکر شده از کاربردهای عمده بتن تولید بلوکهای سبک ساختمانی جهت ساخت دیوارهای جدا کننده و باربر می باشد همچنین کاربردهای عمده بتن گازی، تولید بلوکهای سبک ساختمانی جهت ساخت دیوارهای جدا کننده و باربر مانند پانلهای سقف و دیوار مورد استفاده قرار می گیرند.

۲-بتن کفی (Foam Concrete)

بتن کفی یکی از انواع بتن های سبک می باشد که از ادغام کف تولید با ثبات کافی در خمیر سیمان یا ملات حاصل می گردد با توجه به محدوده وسیع جرم حجمی قابل دستیابی با بتن های کفی و پایین بودن نسبی سرمایه گذاری اولیه این مصالح بعنوان راه حلی مناسب در مواردی که کاهش وزن و یا عایق بندی حرارتی مدنظر باشد توسط تولید کنندگان عرضه می شوند قبل از بکارگیری هر نوع بتن سبک لازم است دیگر خصوصیات فیزیکی و مکانیکی مهم آن ارزیابی شوند تا از مناسب بودن آن برای کاربرد مورد نظر اطمینان حاصل گردد. بر این اساس بررسی گسترده آزمایشگاهی جهت تعیین خصوصیات فیزیکی و مکانیکی بتن کفی با محدوده جرم حجمی بین ۸۰۰ تا ۱۵۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب توسط کارشناسان شرکت بتن سازه الوند و بخش بتن مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن انجام پذیرفت جزئیات این مطالعه و نتایج حاصله در ضمائم حاضر ارائه گردیده است. زمینه های مناسب کاربرد بتن ها کفی کشور مواردی هستند که جمع شدگی بالا قبول باشد در این رابطه می توان به کاربرد بتن کفی بعنوان عایق حرارتی ، پر کننده حفاری ها، بخش میانی پانل های ساندویچی و کابردهای ژئوتکنیکی اشاره نمود.

در ادامه میتوانید پاورپوینت بتن اسفنجی را در ۴۳ اسلاید تصویری و رایگان دانلود کنید .

حجم ۴۲ مگابایت


مبلغ قابل پرداخت 10,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 601

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تعيين موقعيت با GPS

تعيين موقعيت با GPS

حجم فایل : 5.3 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 68 1 بسم الله الرحمن الرحیم تعيين موقعيت با GPS 2 1 - مفاهيم تعيين موقعيت 2 - آشنايي با روشهاي تعيين موقعيت با اجرام سماوي3 - تشريح روش تعيين موقعيت GPS 4 - تشریح روشهای برداشت اطلاعات با GPS5 – استفاده از GPS ... ...

دریافت فایل : تعيين موقعيت با GPS

محبوب ترین ها

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا


مطالب تصادفی

  • پاورپوینت رایگان خلاصه کتاب  بازاریابی صنعتی محمد علی عبدالوند
  • مقاله ترجمه شده اینترنت اشیا: امنیت و حریم خصوصی در یک جهان متصل
  • مقاله به همراه ترجمه طراحی سیستم انتقال امن انرژی کارا برای اینترنت اشیاء با یک رله غیرقابل اطمینان
  • مقاله کم کاری و پرکاری تیروئید
  • مقاله بیماری میگرن
  • دانلود تحقیق رایگان لایحه پول شویی کجاست؟
  • دانلود تحقیق رایگان بررسی متغیر های کلان اقتصادی اثرگذار بر کسری بودجه دولت
  • دانلود مقاله رایگان روش اندازه‏گیری مقدار آمونیاک
  • دانلود مقاله رایگان تصفیه و ضد عفونی آب و فاضلاب
  • دانلود فول آلبوم محسن چاووشی

آمل خ طالقانی اباذر 19 جنب الکتریکی

با تشکر از بازدید از سایت ما نظر خود را در مورد محصولات بگذارید